tisdag 18 maj 2010

Nowa rola w pracy

Dzisiaj mocno zaawansowałam! Zostałam nareszcie pełnoprawnym administratorem/ handläggare  w pracy. Ta nowa rola w pracy, daje mi dużo energii i zadowolenia. Dostane swoich dziesięć  przypadków do rozpatrzenia. Dzisiaj administrowałam już trzy różne sprawy petentów ! Nareszcie coś nowego się dzieje i jest wesoło!

Dzwonili tez Volvo, ze przyszły nowe uchwyty do spoilera, które zamówiłam w tamtym tygodniu. Sa już do odebrania w butiku Volvo na Mölndal.

Po południu, zrobiło się nagle ciepło, prawie gorąco! Bylo ponad 19 stopni , po raz pierwszy od tej długiej zimy. Ludzie spacerowali z uśmiechem na twarzy, poubierani na letnio. Jakis blask i  taka lekkość w nich wstąpiła.

Wieczorem, a właściwie po południu, mam probe chóru i mam  zabrać po drodze Magdę ze sobą, dzisiaj jest moja kolej podwożenia. Moze uda się tez i będzie już wyedytowana nowa strona chóru, która jest caly czas w robocie i powijakach od grudnia?

Inga kommentarer: