fredag 27 augusti 2010

Amazing

Amazing Thai Rest Vasagatan 43 B
Spotkanie z dziewczynami z choru zostalo troche opoznione. Okazalo sie ,ze trafić tam było niezmiernie trudno, ponieważ wysiadłam z tramwaju na Vasaplatsen myśląc, ze to jest niedaleczko.Przebiegłam prawie cala Vasagatan i na samym końcu znalazłam Amazing! Jedzonko było mniami, dużo i cala masa pyszności. Dziewczyny nareszcie się najadły, mam na myśli te nasze cienkie chucherka z chóru...

Były rozmowy o podróży Linia Transsyberyjska, Hong -Kongu, Mongolii i jeziorze Bajkał. Powiało światem i przygoda...rozmarzyłam się po drugim kieliszku białego wina. Mistyczne, Tajlandzkie smoki fruwały nade mną, ale to nie z powodu wina, tylko wystroju całej restauracji, a kucharz starał się jak mógł, aby nam dogodzić jedzonkiem.

 Kucharz z Amazing

Buffé, gdzie można sobie wybierać jakie tylko chcesz frykasy

Grażynka z Renatka

Danuta zjadła już pychotki, siedzi przy pustym talerzu, ale zaraz idzie po następne. 
Ewa opowiada o romantycznej podróży do Hong-Kongu.

Nasza "prywatna" paparazzi z roześmianą Krystyna.

Cudowna Renatka
Fruwające  bóstwo

Moj dobrze schodzony kieliszek dobrego winka

Inne fruwające smoki i gady tajlandzkie.

1 kommentar:

Jolanta K sa...

no dziewczyny jesteście tak cudne jak gwiazdy na niebie! Kocham was moje anielice!!!